Moje Konto     Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu rozmyśliłeś się z zakupu masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu – wydrukuj go z naszej strony, wypełnij, podpisz, zrób zdjęcie lub zeskanuj i wyślij do nas na adres mailowy hello@purelittlething.pl. Oryginał wypełnionego formularza wraz z paragonem/fakturą dołącz do przesyłki zwrotnej.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien zostać dobrze zabezpieczony i zwrócony na koszt Kupującego przesyłką rejestrowaną – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Maksymalny czas na nadanie przesyłki zwrotnej to 14 dni od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Adres do zwrotu: DOTS Design Anna Osior, ul. Zielone Wzgórze 7/37, 20-819 Lublin.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną przelane na konto podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrotnej.

UWAGA! Zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta (Art. 38 pkt. 3) prawo do zwrotu nie obejmuje produktów spersonalizowanych. Wynika to z tego, że produkty przygotowywane na zamówienie (np. metryczki) nie nadają się do dalszej odsprzedaży. Informacja o braku możliwości zwrotu znajduje się zawsze w opisie produktu.

Pobierz Formularz zwrotu (PDF) »

Reklamacje

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. Jeśli w ciągu 2 lat od zakupu wystąpią wady fizyczne, które nie były wcześniej widoczne stanowi to podstawę do złożenia reklamacji.

UWAGA! Gwarancji nie podlegają drobne nierówności, sęki wynikające z cech drewna i będące efektem ręcznej produkcji pod warunkiem, że nie wpływają one na funkcjonalność produktów.

Żeby zgłosić reklamację wystarczy, że wypełnisz formularz reklamacyjny – wydrukuj go z naszej strony, wypełnij, podpisz, zrób zdjęcie lub zeskanuj i wyślij do nas na adres mailowy hello@purelittlething.pl. Do maila koniecznie dołącz zdjęcie paragonu/faktury i jeśli posiadasz zdjęcia powstałej wady. Zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem i prześlemy Ci mailem informację co należy dalej zrobić.

Jeśli konieczne jest odesłanie produktu, powinien on zostać dobrze zabezpieczony i zwrócony na koszt Kupującego przesyłką rejestrowaną – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Oryginał wypełnionego formularza wraz z paragonem/fakturą dołącz do przesyłki zwrotnej. Adres do zwrotu: DOTS Design Anna Osior, ul. Zielone Wzgórze 7/37, 20-819 Lublin.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni – o decyzji zostaniesz poinformowany mailowo na adres mailowy, z którego wysyłałeś zgłoszenie.

UWAGA! Zawsze zachowuj paragon/fakturę, bo jest to podstawa do złożenia reklamacji. Jeśli reklamujesz jedną z kilku zakupionych rzeczy zostaw sobie oryginał a nam odeślij kopię.

Pobierz Formularz reklamacyjny (PDF) »

0