- Jak mogę dokonać płatności za zamówienie?
- W jaki sposób są dostarczane przesyłki?
- Ile zapłacę za dostawę na terenie Polski?
- Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Czy jest możliwość odbioru osobistego?
- Mam kupon rabatowy – jak z niego skorzystać?
- Dostałam w prezencie voucher – jak mogę go wykorzystać?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
- W jaki sposób mogę wybrać kolor/dekor/imię?
- Czy jest możliwość zapakowania na prezent?
- Czy produkty podlegają gwarancji?
- Czy są dostępne inne kolory poza kolorami z palety?
- Czy jest możliwość zmiany kolorystyki plakatów?
- Czy plakaty są oprawione w ramy?
- Zamówiłem produkt, dokonałem płatności, ale zmieniłem zdanie i chcę anulować zamówienie. Czy jest taka możliwość?
- Co jeśli dany produkt nie jest w tym momencie dostępny w sklepie?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Czy wymiary produktów podane w opisie są dokładne?
- Co robić jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?
Jak mogę dokonać płatności za zamówienie?
W sklepie PureLittleThing możesz zapłacić przelewem na konto bankowe. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz maila z danymi do przelewu. W razie czego potrzebne dane zawsze znajdziesz zakładce Dane firmy. UWAGA! W tytule przelewu pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Jeśli złożyłeś kilka zamówień każde należy opłacić osobno podając odpowiednie numery zamówień.
Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania wpłaty na koncie. Na opłacenie zamówienia czekam 5 dni roboczych, po tym czasie jeśli nie otrzymam zapłaty zamówienie zostaje anulowane.
W związku z tym, że większość produktów jest wykonywana na zamówienie i personalizowana nie ma możliwości zamówienia za pobraniem.
W jaki sposób są dostarczane przesyłki?
Dokonując zakupów w sklepie PureLittleThing sam decydujesz o najwygodniejszej dla Ciebie formie dostawy. Masz do wyboru:
- Firma kurierska
- Paczkomat
- Poczta Polska
Wyjątkiem są produkty o wymiarach, które nie pozwalają na umieszczenie ich w paczkomacie (informacja o braku możliwości wysyłki do paczkomatu znajduje się w opisie produktu).
UWAGA! Wszystkie możliwe metody wysyłki aktualizują się w momencie uzupełnienia danych adresowych w koszyku.
Szczegóły w zakładce Czas i koszty dostawy.
Ile zapłacę za dostawę na terenie Polski?
Koszt dostawy zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka – zależy on od wybranej przez Ciebie formy dostarczenia przesyłki i od wartości zamówienia.
UWAGA! przy jednorazowych zakupach powyżej 300 złotych dostawa na terenie Polski zawsze jest bezpłatna.
Szczegóły w zakładce Czas i koszty dostawy.
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Nie ma z tym żadnego problemu, skontaktuj się przed zakupem w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Szczegóły w zakładce Czas i koszty dostawy.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Na czas dostarczenia przesyłki do Ciebie do domu składa się czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia przesyłki.
Szczegóły w zakładce Czas i koszty dostawy.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Na chwilę obecną prowadzę sprzedaż wyłącznie przez Internet i nie posiadam sklepu stacjonarnego, ale na co dzień mieszkam w Lublinie, więc jeśli zależy Ci na odbiorze osobistym proszę o kontakt a pewnie uda nam się ustalić dogodne miejsce i termin odbioru.
Mam kupon rabatowy – jak z niego skorzystać?
Jeśli posiadasz kupon rabatowy to nie pozwól by się zmarnował :) Wystarczy, że wpiszesz kod z kuponu rabatowego przy składaniu zamówienia. Pamiętaj, żeby zatwierdzić kod i sprawdzić, czy rabat został odjęty od Twojego zamówienia. W razie problemów proszę o kontakt.
Dostałam w prezencie voucher – jak mogę go wykorzystać?
Voucher podarunkowy możesz wykorzystać na dowolne produkty z oferty sklepu PureLittleThing. Najważniejsza informacja: obowiązuje również na produkty z wyprzedaży i łączy się z innymi promocjami :) Najpierw wybierz wszystkie interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. Jeśli masz kupon rabatowy wpisz kod i poczekaj, aż naliczy się rabat. Dopiero przy metodzie płatności wybierz voucher i wpisz jego indywidualny numer – kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o kwotę vouchera. Jeśli zostało coś do dopłaty sfinalizuj zamówienie, otrzymasz maila z danymi do przelewu na pozostałą kwotę.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Bardzo proszę o przemyślane zakupy ponieważ zwrotom podlegają jedynie produkty niespersonalizowane – informacja o braku możliwości zwrotu znajduje się zawsze w opisie produktu. Oczywiście jeśli produkt z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę o kontakt a postaramy się znaleźć jakieś satysfakcjonujące rozwiązanie.
W przypadku produktów standardowych, jeśli zmienisz zdanie możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni.
Szczegóły w zakładce Zwroty i reklamacje
W jaki sposób mogę wybrać kolor/dekor/imię?
Jeśli w opisie danego produktu jest informacja o konieczności wyboru koloru/dekoru/imienia itp. – potrzebne dane trzeba wpisać w puste pola obok galerii produktu.
Jeśli nie uzupełnisz wszystkich wymaganych pól, nie uda Ci się dodać produktu do koszyka i sfinalizować zamówienia. Natomiast w sytuacji, gdyby pola były uzupełnione błędnie lub niejasno, będę probować się z Tobą skontaktować (mailowo lub telefonicznie) – przed uzupełnieniem danych nie będę mogła rozpocząć realizacji zamówienia, co wydłuży czas oczekiwania.
Szczegóły w zakładce Jak złożyć zamówienie?
Czy jest możliwość zapakowania na prezent?
Zawsze w opisie produktu podaję w jaki sposób standardowo jest zapakowany produkt. Jeśli potrzebujesz ozdobnego opakowania przy składaniu zamówienia dodaj do koszyka „kupuję na prezent” – dodatkowy koszt 10zł zostanie doliczony do zamówienia, ale za to produkt będzie gotowy do wręczenia. Jeśli zamawiasz więcej produktów w uwagach do zamówienia podaj, które produkty mam ozdobnie zapakować. Jeśli mają to być osobne prezenty trzeba dodać odpowiednią ilość pozycji „Kupuję na prezent”.
UWAGA! Istnieje możliwość dokupienia dedykacji w formie kartki okolicznościowej lub wykonania graweru – szczegóły w zakładce Personalizacja i zamówienia indywidualne










Czy produkty podlegają gwarancji?
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję. Jeśli w ciągu 2 lat od zakupu wystąpią wady fizyczne, które nie były wcześniej widoczne stanowi to podstawę do złożenia reklamacji.
Szczegóły w zakładce Zwroty i reklamacje
Czy są dostępne inne kolory poza kolorami z palety?
Gdyby spodobał Ci się produkt, ale nie ma w palecie koloru, którego potrzebujesz skontaktuj się ze mną a sprawdzimy czy da się coś z tym zrobić :)
Czy jest możliwość zmiany kolorystyki plakatów?
Oczywiście, proszę tylko o informację w uwagach do zamówienia. UWAGA! Zmiana ta wymaga zatwierdzenia projektu, więc w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz maila z projektem – im szybciej prześlesz mi odpowiedź tym szybciej będę mogła rozpocząć realizację Twojego zamówienia – od momentu otrzymania odpowiedzi liczę czas realizacji zamówienia.
Czy plakaty są oprawione w ramy?
Standardowo kupujesz sam plakat – ramę należy osobno dodać do koszyka. Przy jednoczesnym zamówieniu plakatu i ramy otrzymasz gotowy do zawieszenia plakat oprawiony w ramę. UWAGA! Sprawdź, żeby plakat i rama miały ten sam wymiar.
Zamówiłem produkt, dokonałem płatności, ale zmieniłem zdanie i chcę anulować zamówienie. Czy jest taka możliwość?
Możliwość anulowania zamówienia istnieje do chwili przystąpienia do jego realizacji. W przypadku produktów standardowych – realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania wpłaty na konto, a przy produktach personalizowanych – po otrzymaniu wszystkich informacji do personalizacji lub po zatwierdzeniu projektu. Jeśli z jakiegoś powodu zmieniłeś zdanie jak najszybciej się ze mną w tej sprawie skontaktuj.
Co jeśli dany produkt nie jest w tym momencie dostępny w sklepie?
W takiej sytuacji proszę o kontakt, a sprawdzę, czy będę mogła przygotować go specjalnie na Twoje zamówienie oraz jaki byłby czas oczekiwania.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem masz możliwość sprawdzania na bieżąco na swoim koncie na jakim etapie jest Twoje zamówienie. W razie wątpliwości proszę o kontakt.
Czy wymiary produktów podane w opisie są dokładne?
Staram się jak najdokładniej mierzyć i opisywać produkty, ale ze względu na to, że większość produktów jest wykonywana własnoręcznie z naturalnych materiałów mogą zdarzyć się niewielkie różnice. W razie gdybyś miał wątpliwości skontaktuj się ze mną przed zakupem.
Co robić jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?
Jeśli zauważysz uszkodzenie kartonu np. wgniecenia, dziury, zamoczenie musisz od razu zareagować. Sposób postępowania uzależniony jest od formy dostawy.
Szczegóły w zakładce Czas i koszty dostawy.
NADAL MASZ WĄTPLIWOŚCI? ZAPRASZAM DO KONTAKTU!