Cieszymy się, że jesteś zainteresowany zamówieniem w naszym sklepie. Postaramy się, żeby zamówienie nie sprawiło Ci żadnych trudności i żebyś jak najszybciej mógł się cieszyć z zamówionych produktów. Poniżej krótki manual jak korzystać ze sklepu PureLittleThing. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości z chęcią Ci doradzimy i pomożemy w zamówieniu – skontaktuj się ze nami w dogodny sposób.








- Wybierz interesujące Cię produkty
- Poruszając się po sklepie możesz przeglądać produkty w różnych kategoriach lub wyszukiwać interesujące Cię produkty po tagach lub informacjach w kółkach (np. „szybka wysyłka”, „kolekcja EKO”, „idealne na prezent”);
- Możesz użyć też wyszukiwarki dostępnej na górze strony;
- Warto zajrzeć do działu Wyprzedaż, żeby znaleźć produkty w obniżonych cenach, końcówki kolekcji, pojedyncze egzemplarze niedostępne w standardowej ofercie;
- Jeśli nie znalazłeś produktu, którego potrzebujesz napisz do nas a postaramy się pomóc :)
- Przeczytaj dokładnie opis produktu
- W opisie znajdziesz podane wymiary produktu, dostępne kolory, możliwość personalizacji itp.
- Wybierz wielkość
- Niektóre produkty występują w kilku wariantach, dlatego wybierz wielkość, której potrzebujesz;
- Od wybranej wielkości zależy cena, która się pojawia przy produkcie.
- Wybierz odpowiednią liczbę sztuk
- W opisie produktu zawsze podana jest informacja co obejmuje cena, więc w przypadku np. klocków z literką, w opisie jest informacja, że kupując 1szt. za 5PLN otrzymasz 1 klocek – jeśli chcesz stworzyć całe imię NADIA musisz dodać do koszyka 5szt. klocków. Czasami przy zakupie 1szt. kupujesz cały zestaw (np. alfabet), dlatego przed zamówieniem przeczytaj dokładnie opis produktu.
- Dodaj produkty do koszyka
- Masz 3 opcje do wyboru: pokaż koszyk (wyświetlą się wszystkie produkty w koszyku), kasa (przechodzisz bezpośrednio do kasy, bez wyświetlania koszyka), kontynuuj zakupy (możesz dalej przeglądać sklep i dodawać kolejne rzeczy do koszyka).
- Jeśli wybrałeś „Pokaż koszyk” sprawdź poprawność zamówienia
- Sprawdź czy wszystko się zgadza, na tym etapie możesz jeszcze dodać i usunąć produkty z koszyka;
- możesz wykorzystać kupon rabatowy, wybrać sposób wysyłki itd.
- Zaznacz jeśli produkt ma być zapakowany na prezent
- Dodaj do koszyka „kupuję na prezent” – dodatkowy koszt 10zł zostanie doliczony do zamówienia, ale za to produkt będzie gotowy do wręczenia;
- Jeśli zamawiasz więcej produktów w uwagach do zamówienia podaj, które produkty mamy ozdobnie zapakować.
- Przejdź do kasy
- W opisie produktu podajemy zawsze jakie informacje trzeba wpisać w tym polu. Zazwyczaj jest to wybór koloru, dekoru, imienia itp. – bez tych informacji nie będziemy mogli zacząć realizacji Twojego zamówienia.
- Wpisz kod rabatowy (jeśli tego nie zrobiłeś wcześniej)
- Jeśli masz kupon rabatowy jest to ostatni moment na wpisanie kodu;
- Sprawdź, czy wartość zamówienia zmieniła się i został uwzględniony rabat.
- Wpisz uwagi do zamówienia
- Uzupełnij jeśli masz jakieś dodatkowe informacje do przekazania w sprawie swojego zamówienia.
- Podaj dane do wysyłki
- Uzupełnij wszystkie wymagane dane;
- Pamiętaj o podaniu prawidłowego adresu do wysyłki i numeru telefonu kontaktowego;
- Jeśli jesteś zalogowany i podawałeś już wcześniej adres – pola wypełnią się automatycznie (sprawdź tylko ich poprawność).
- Wybierz formę dostawy
- Zaznacz czy chcesz otrzymać przesyłkę poprzez firmę kurierską, Paczkomat czy Pocztę Polską;
- Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu wyboru tej opcji;
- UWAGA! Wszystkie możliwe metody wysyłki aktualizują się w momencie uzupełnienia danych adresowych w koszyku.
- Wybierz formę płatności
- Standardowo zaznaczamy przelew;
- Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz maila z danymi do przelewu, w każdej chwili możesz je znaleźć w zakładce Dane firmy. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia;
- Wykonaj przelew jak najszybciej, bo dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie rozpoczniemy realizację zamówienia;
- Zatwierdź zamówienie
- Sprawdź status zamówienia
- Opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów;
- Po zalogowaniu masz wgląd w historię swoich zamówień oraz status ich realizacji.
UWAGA! Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji, ale tylko zarejestrowani Klienci mogą korzystać z dodatkowych opcji m.in.:
- Podgląd statusu realizacji swoich zamówień;
- Podgląd historii swoich zamówień;
- Brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach;
- Tworzenie listy życzeń.








