Moje Konto     Koszyk

Jak złożyć zamówienie?

Cieszymy się, że jesteś zainteresowany zamówieniem w naszym sklepie. Postaramy się, żeby zamówienie nie sprawiło Ci żadnych trudności i żebyś jak najszybciej mógł się cieszyć z zamówionych produktów. Poniżej krótki manual jak korzystać ze sklepu PureLittleThing. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości z chęcią Ci doradzimy i pomożemy w zamówieniu – skontaktuj się ze nami w dogodny sposób.

  1. Wybierz interesujące Cię produkty
  • Poruszając się po sklepie możesz przeglądać produkty w różnych kategoriach lub wyszukiwać interesujące Cię produkty po tagach lub informacjach w kółkach (np. „szybka wysyłka”, „kolekcja EKO”, „idealne na prezent”);
  • Możesz użyć też wyszukiwarki dostępnej na górze strony;
  • Warto zajrzeć do działu Wyprzedaż, żeby znaleźć produkty w obniżonych cenach, końcówki kolekcji, pojedyncze egzemplarze niedostępne w standardowej ofercie;
  • Jeśli nie znalazłeś produktu, którego potrzebujesz napisz do nas a postaramy się pomóc :)
  1. Przeczytaj dokładnie opis produktu
  • W opisie znajdziesz podane wymiary produktu, dostępne kolory, możliwość personalizacji itp.
  1. Wybierz wielkość
  • Niektóre produkty występują w kilku wariantach, dlatego wybierz wielkość, której potrzebujesz;
  • Od wybranej wielkości zależy cena, która się pojawia przy produkcie.
  1. Wybierz odpowiednią liczbę sztuk
  • W opisie produktu zawsze podana jest informacja co obejmuje cena, więc w przypadku np. klocków z literką, w opisie jest informacja, że kupując 1szt. za 5PLN otrzymasz 1 klocek – jeśli chcesz stworzyć całe imię NADIA musisz dodać do koszyka 5szt. klocków. Czasami przy zakupie 1szt. kupujesz cały zestaw (np. alfabet), dlatego przed zamówieniem przeczytaj dokładnie opis produktu.   
  1. Dodaj produkty do koszyka
  • Masz 3 opcje do wyboru: pokaż koszyk (wyświetlą się wszystkie produkty w koszyku), kasa (przechodzisz bezpośrednio do kasy, bez wyświetlania koszyka), kontynuuj zakupy (możesz dalej przeglądać sklep i dodawać kolejne rzeczy do koszyka).
  1. Jeśli wybrałeś „Pokaż koszyk” sprawdź poprawność zamówienia 
  • Sprawdź czy wszystko się zgadza, na tym etapie możesz jeszcze dodać i usunąć produkty z koszyka;
  • możesz wykorzystać kupon rabatowy, wybrać sposób wysyłki itd.
  1. Zaznacz jeśli produkt ma być zapakowany na prezent
  • Dodaj do koszyka „kupuję na prezent” – dodatkowy koszt 10zł zostanie doliczony do zamówienia, ale za to produkt będzie gotowy do wręczenia;
  • Jeśli zamawiasz więcej produktów w uwagach do zamówienia podaj, które produkty mamy ozdobnie zapakować.
  1. Przejdź do kasy
  • W opisie produktu podajemy zawsze jakie informacje trzeba wpisać w tym polu. Zazwyczaj jest to wybór koloru, dekoru, imienia itp. – bez tych informacji nie będziemy mogli zacząć realizacji Twojego zamówienia. 
  1. Wpisz kod rabatowy (jeśli tego nie zrobiłeś wcześniej)
  • Jeśli masz kupon rabatowy jest to ostatni moment na wpisanie kodu;
  • Sprawdź, czy wartość zamówienia zmieniła się i został uwzględniony rabat.
  1. Wpisz uwagi do zamówienia 
  • Uzupełnij jeśli masz jakieś dodatkowe informacje do przekazania w sprawie swojego zamówienia.
  1. Podaj dane do wysyłki
  • Uzupełnij wszystkie wymagane dane;
  • Pamiętaj o podaniu prawidłowego adresu do wysyłki i numeru telefonu kontaktowego;
  • Jeśli jesteś zalogowany i podawałeś już wcześniej adres – pola wypełnią się automatycznie (sprawdź tylko ich poprawność).
  1. Wybierz formę dostawy
  • Zaznacz czy chcesz otrzymać przesyłkę poprzez firmę kurierską, Paczkomat czy Pocztę Polską;
  • Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu wyboru tej opcji;
  • UWAGA! Wszystkie możliwe metody wysyłki aktualizują się w momencie uzupełnienia danych adresowych w koszyku.
  1. Wybierz formę płatności
  • Standardowo zaznaczamy przelew;
  • Po zatwierdzeniu zamówienia otrzymasz maila z danymi do przelewu, w każdej chwili możesz je znaleźć w zakładce Dane firmy. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia;
  • Wykonaj przelew jak najszybciej, bo dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie rozpoczniemy realizację zamówienia;
  1. Zatwierdź zamówienie 
  1. Sprawdź status zamówienia
  • Opcja dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów;
  • Po zalogowaniu masz wgląd w historię swoich zamówień oraz status ich realizacji.

UWAGA! Istnieje możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji, ale tylko zarejestrowani Klienci mogą korzystać z dodatkowych opcji m.in.:

  • Podgląd statusu realizacji swoich zamówień;
  • Podgląd historii swoich zamówień;
  • Brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach;
  • Tworzenie listy życzeń.
0