Moje Konto     Koszyk

Czas i koszty dostawy

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w moim sklepie pewnie zastanawiasz się jak długo będziesz czekać na przesyłkę. Żebyś nie miał wątpliwości informuję, że na czas dostarczenia przesyłki do Ciebie do domu składa się czas realizacji zamówienia (podany w opisie produktu) + czas dostarczenia przesyłki.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 5 do 15 dni roboczych i podany jest przy każdym produkcie – jest to maksymalny czas, w czasie którego produkt zostanie przygotowany i wysłany. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Na opłacenie zamówienia czekam 5 dni roboczych, po tym czasie jeśli nie otrzymam zapłaty zamówienie zostaje anulowane.

Większość produktów jest wykonywana ręcznie na zamówienie, dlatego muszę specjalnie dla Was zrobić projekt, a warstwy farby muszą mieć czas, żeby wyschnąć :) ja ze swojej strony staram się, żebyście czekali jak najkrócej i jak najszybciej mogli cieszyć się z zakupionych produktów, więc czas podany na stronie może ulec skróceniu.

UWAGA! Niektóre produkty wymagają zatwierdzenia przez Was projektu, informacja o tym znajduje się w opisie produktu. W takiej sytuacji w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymacie kilka projektów do wyboru np. z różnymi czcionkami – im szybciej podejmiecie decyzję i prześlecie mi odpowiedź tym szybciej będę mogła rozpocząć realizację projektu – od momentu otrzymania od Was odpowiedzi liczę maksymalny czas realizacji zamówienia. 

Jeśli zamawiasz kilka produktów i chcesz, żeby były dostarczone jednocześnie łączny czas realizacji zamówienia będzie taki jak przy produkcie z najdłuższym czasem realizacji – trochę to zagmatwałam… więc dla przykładu: zamawiasz 2 produkty, jeden ma czas oczekiwania 5 dni roboczych a drugi 15 dni roboczych, więc maksymalnie przesyłka zostanie wysłana w ciągu 15 dni roboczych. 

Jeśli bardzo zależy Ci na szybszej dostawie, zadzwoń do mnie lub napisz, zobaczymy co da się zrobić :)

Gdyby z jakiegoś powodu niezależnego ode mnie wysyłka miała się opóźnić, poinformuję Cię o tym jak najszybciej i będziesz mógł zadecydować co dalej z tym zamówieniem.

Czas dostarczenia przesyłki liczony jest od momentu wysyłki i uzależniony jest od wyboru formy dostawy (dotyczy dostaw na terenie Polski):

  • Firma kurierska – do 2 dni roboczych
  • Paczkomat – do 2 dni roboczych
  • Poczta Polska – do 4 dni roboczych

W przypadku zamówień hurtowych proszę o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Prawdopodobnie oprócz czasu oczekiwania interesuje Cię też koszt dostawy. Poniżej najważniejsze informacje:

  • Koszt pakowania i dostawy jest łączny dla całego zamówienia,
  • Koszt dostawy zależy od wybranej formy dostarczenia przesyłki (sprawdź poniżej)
  • Koszt dostawy zobaczysz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy.
  • Pliki cyfrowe zawsze wysyłane są bezpłatnie.
  • I na koniec to co najważniejsze – przy jednorazowych zakupach powyżej 300 złotych dostawa na terenie Polski jest bezpłatna.

Koszty dostawy na terenie Polski (dla zakupów do kwoty 300 PLN):

  • Firma kurierska – 15 PLN
  • Paczkomat – 12 PLN
  • Poczta Polska – 15 PLN

UWAGA! Tylko zarejestrowani klienci mają możliwość sprawdzania na bieżąco na swoim koncie na jakim etapie jest ich zamówienie.

Wysyłka za granicę – realizuję również zamówienia z zagranicy, ale przed zakupem proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki. Są one uzależnione od kraju, do którego ma dotrzeć przesyłka jak i od gabarytów zamówienia.

Uszkodzona przesyłka :(

Odbiór przesyłki od kuriera – zgodnie z regulaminami firm kurierskich bardzo proszę o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera i w razie gdyby coś zostało uszkodzone koniecznie trzeba spisać protokół szkody.

Odbiór przesyłki z paczkomatu – jeśli zauważycie, że przesyłka jest uszkodzona trzeba zgłosić uwagi do paczki klikając przycisk na paczkomacie i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Paczkomat otworzy skrytkę, w której należy umieścić uszkodzoną przesyłkę. InPost komisyjnie oceni przesyłkę i rozpatrzy reklamację. Jeśli uszkodzenie zauważycie po odejściu od paczkomatu należy paczkę zawieźć do Odziału InPost, gdzie zostanie złożona reklamacja (max. 7 dni od odbioru przesyłki). W razie pytań do dyspozycji jest infolinia InPost: 722 444 000.

Odbiór paczki pocztowej – jeśli od razu przy odbiorze zauważycie uszkodzenia najlepiej w obecności pracownika spisać protokół szkody. W przypadku przyjęcia przesyłki i stwierdzenia uszkodzenia jej zawartości po otwarciu (dotyczy uszkodzeń, których nie było widać z zewnątrz), reklamację można wnieść w terminie do 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. Reklamacje można składać w placówkach pocztowych i online.

Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości zajrzyj do zakładki Pytania i odpowiedzi lub skontaktuj się ze mną.

0